Livet är orättvist

2011-05-16 22:28:49 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Idag när jag surfare runt på bloggarna jag läser samt bilddagboken som jag alltid gör fick jag läsa nåt hemskt. Att en tjej vars blogg jag läst under en längre period förlorat sin lilla pojk inte ens 4 månader i plötslig spädbarnsdöd :/ Hon har dessutom förlorat sin förstfödda son i en allvarlig missbildning, eller vad man ska säga :/ Oerhört hemskt är det att det ska ske sådana saker. Att en människa ska tvingas in i en sån fruktansvärd sorg åter igen. Kan inte ens föreställa mig hur familjen mår nu, men mina tankar är hos dom ♥ Sov gott lilla Kendji .

Jag är så otroligt lyckligt lottad som får ha båda mina barn i livet, friska! Vad vore man utan dom? Så har man mage och klaga på att man får sova för lite? Men dom lever ju åtminstone. Ja, det finns inte ord . Hursomhelst så har jag passat Seth & Liam idag, och det gick jätte bra när dom var här. Liam blev ledsen typ 2-3 minuter innan Sofia & Stefan kom. Men annars gick det jätte bra! :) Han va nog rätt trött med .

Idag har William vart helt torr, inte en enda olycka på dagis. Och han har bajsat flera gånger på toaletten idag. Min duktiga prins! Det går verkligen så sjukt bra och jag är så fruktansvärt stolt över honom! :) Nu är det snart dags att lägga sig och sova, men innan dess ska jag pussa på mina vackra barn. Jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Martina

urch vad hemskt:( Ja allt är inte rättvist jämt tyvärr.



Hare gott

2011-05-17 @ 08:59:08
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Kristin

Fy fan... :-( Det gör ont i hela mig när jag tänker på det. Jag vet inte om jag skulle överleva att förlora ett barn. :-( Jag kan inte ens förstå vad man gör för att komma vidare....

2011-05-17 @ 15:55:57
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: nalle333

Hej! Var ett tag sen jag var inne här o läste.. URS vad hemskt! Håller med Kristin ovan; jag skulle nog aldrig orka fortsätta leva om något av mina barn försvann..

skickar många tankar till föräldrarna

2011-05-17 @ 20:26:33
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback