Måndag - 110509

2011-05-09 10:07:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll :) Vilken härlig dag vi har haft . Efter att William åkt till dagis och Linus nanat nap, så åkte vi till ICA Maxi och handlade då dom hade erbjudande på massa bra saker idag. :) Sen behövde Jörgen hem och lägga sig eftersom han jobbar natt den här veckan :/ Tråkigt tycker ju dock jag. Sen tickade klockan iväg och det var dags att hämta William på dagis, tiden går fort när man har roligt :) Heheh.

Efter att jag hämtat William på dagis, knallade vi hem till Sarah & Jocke. Så dom stora pojkarna fick leka lite =) Dom var även i kiosken och köpte glass med Philips pappa :) Tvätta har vi även hunnit med, sen somnde William ätandes vid 17.30 :/ Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men han var omöjlig att väcka, så det är väl bara att se fram emot en tidig morgon imorn antar jag .. men men . Linus somnade vid 18 så det har vart lugnt här hemma sen dess.

Sitter och väntar på att "En unge i minuten" skall börja, sen släpa mig ner till tvättstugan och ta upp tvätten som jag inte orkat ta upp än. Borde även boka ett tvättpass imorn bitti med, så jag får tvättat det sista också som inte hanns med idag, sen börjar det roliga att vika allt. Men det har jag inte tid med idag. Orkar inte böka i sovrummen när barnen sover med risk för att väcka dom, nej så roligt ska vi inte ha det. Får ta det imorn när William är på dagis.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback