Svar på kommentar

2011-05-22 19:39:37 Marie babblar
» Kommentarer(10) «


polarn om Lördag - 110521:

hahaha du känner innte att hon i kassan egentligen hade väldigt.mycket rätt då å att du verkar rätt körd i grus för vrf skulle du få byta nåt när de inte va nåt fel på de e ju erat "fel" att den blev fläckig å inte deras

Svar: Varför skulle jag vara körd i grus? En klädesplagg ska väl tåla att ett barn spyr? Om det sen inte går bort i tvätten då är det ju nåt fel på plagget. I synnerhet barnkläder, jag har dessutom aldrig varit med om det här innan. Så ta du din spydiga kommentar o kör upp så långt i röven det bara går.


Kommentarer
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

mattias va riktigt spy bebis när han va bebis och då gick alla spyfläckar bort i tvätten, så jag hade med bytt! :D



helt annan sak om det hade varit spagetti och köttfärssås!

2011-05-22 @ 19:55:56
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

det var ord och inga visor... hhahaha men håller med dig faktiskt...

2011-05-22 @ 19:55:59
URL: http://eskh.bloggsida.se
Postat av: Linda!

Hhmm personen som skrivit kommentaren verkar lite körd i grus själv =S

Polarn o pyret är la kläder som tål sånt och SKA bli rent..

Tåliga kläder. Barnkläder i sig är mer tåliga så de är klart man ska reklamera sånt!

2011-05-22 @ 20:13:44
URL: http://asomilinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller me dej, PoP har bra kvalite på sina kläder. Min son var en riktig spybebis som liten och vissa kläesplagg gick det ej få bort på men de kan ju ha att göra med hur snabb ja va me att lägga de i blöt i väntan på tvättmaskinen el att de va sämre kvalite på cubus/lindex kläder?

2011-05-22 @ 20:28:23
Postat av: PO.P-fantast

Polarn o. Pyret har kvalitetskläder men kvalitén på kläderna har ju inget att göra med om fläckar går bort eller inte. Hade du provat olika metoder av fläckborttagning?



Jag har själv arbetat i en Polarn o. Pyretaffär och fläckar på kläder är inte något vi brukar reklmera. Jag tror faktiskt inte ens jag råkat ut för någon som ens har försökt att reklmera en sån sak.

2011-05-22 @ 20:41:02
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Men nu va det så att jag mailade pop först och dom där sa att jag skulle reklmera den!!

2011-05-22 @ 21:00:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: PO.P-fantast

Jo, de ger ju verkligen kanonservice! Tycker bara det var konstigt att de accepterar en reklamation pga en kräkfläck.

2011-05-22 @ 21:52:31
Postat av: Ida

Frågan är hur man ens orkar göra en diskussion av detta...

2011-05-22 @ 22:20:46
URL: http://idasegenlillavarld.blogspot.com/
Postat av: Anonym

TILL ALLA NI SOM TROR NI HAR RÄTT MEN EGENTILGEIN INTE VET ETT DUGG, Köplagen (KL), 1 kap, 21§: "Frågan om varan är felaktig skall bedömas med hänsyn till dess beskaffenhet när risken för varan går över på köparen. Säljaren svarar för fel som har funnits vid denna tidpunkt även om felet visar sig först senare. Uppkommer en försämring av varan EFTER ATT RISKEN GÅTT ÖVER PÅ KÖPAREN skall varan anses felaktig, OM FÖRSÄMRINGEN ÄR EN FÖLJD AV SÄLJARENS AVTALSBROTT". (vilket i detta fall inte är, felet beror ju inte på säljaren

2011-05-23 @ 17:18:10
Postat av: sara

Jag tycker det är onödigt av den anonyma som hade skrivit så att slänga hur sig på det sättet, men sen tycker jag att jag hade aldrig brytt mig om det blev en fläck på kläderna.. Tycker det va onödigt att kanske ens ringa och prata med dom om att en spy fläk inte försvan från kläderna efter tvätten och sedan beror det ju också på hur länge plagget legat med spy.. Man slänger ju inte igång en maskin med bara ett plagg?



Onödigt av annonym och jag tycker det va onödigt att reklamera en sån grej :S



Säger bara mitt att vad jag tycker om vad jag hade gjort.

2011-05-23 @ 23:24:36
URL: http://saris89bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback