Tisdag - 110510

2011-05-10 06:19:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon :) Trots att William somnade vid 17.30 igår så sov han till 05.30 jag hade faktiskt räknat med att få gå upp ännu tidigare, gick o la mig vid 22 igår för att orka ifall han skulle gått upp super tidigt, men konstigt nog så känner jag mig inte sådär trött :) För en gångs skull . Linus var vansinnig imorse när vi vaknade . Hur han var på skötbordet ska vi inte ens tala om, haha! Helt craaaazy . Han riktigt sparkade och slogs och skällde på mig, men stämningen stabiliserades efter att han fått lite välling i magisen.

Idag Tisdag, händer det inte så där värst mycket . William ska till dagis och leka med sina kompisar . Jag & Linus ska tvätta o vika tvätten. Kanske städa lite granna, för det gör man ju inte varje dag ändå . Haha ^^ . Annars är det rätt lugnt på dagens agenda! Får väl se vad som händer och sker .

Nu tjatar William om frukost så det är nog bäst att jag ger han det :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Såg dig allt när jag åkte förbi med bilen när ni satt här borta =P Och även från fönstret efter du hämtat William =P Big brothers watching you.....hehe

2011-05-10 @ 14:27:17
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback