Torsdag 5/5

2011-05-05 11:15:09 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God förmiddag :) Natten får jag väl lov att säga att den var skit rent ut sagt. Linus vaknade till vid 03 och ville ha mat, men sen hade han svårt att somna om :/ Han vred och vände sig och verkade ha svårt att somna om. Vilket i sin tur leder till att jag inte heller kan somna om. När Linus äntligen somnar runt 05, tror ni inte att William vaknar då? Jovisst!

vid 6 gick Jörgen upp med barnen och jag kunde lägga mig en liten stund . Klev upp vid 10 idag, och nu ligger Jörgen o sover . Hahah.. Vet ärligt talat inte vad man kan göra för att William ska sova längre? Att lägga han sent funkar inte, sen tycker inte jag att han ska sitta uppe till 22-23 tiden heller.

Just nu sitter jag här med en kaffe Latte och funderar på vad vi ska hitta på idag.
Nej nu gnälls de från skruttas sida, så jag får ta han!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma!

Hur har det gått med Linus försäkring?

Sover William något på dagen??

2011-05-05 @ 15:47:54
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Gelica

Jag går faktiskt hällre upp tidigt och har egentid på kvällen.

Här sover oftast grabbarna från typ 18.30- 06.00 varje natt.

2011-05-05 @ 17:07:12
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback