Feber

2011-11-23 20:47:29 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Efter att Linus vaknat från sin vila idag, gick vi och hämtade William tidigare. Då jag pratat med dagis och det var ett barn som hade kräkts. Tack o lov hade William vart ute hela dagen. Så han hade inte träffat den här pojken. Men han har drabbats av annat istället, när vi kom hem satte han sig och kollade på film. I de sista satt han upp och sov, så jag sa till han att gå och lägga sig, och de gjorde han och sov en stund sen kände jag att han va glödhet :/ Tempade honom och termometern visade 40,0 :/ stackars min prins ♥ Han har legat utslagen halv eftermiddagen.

Men när Jörgen kom hem och vi fick i han lite mat så började han piggna till. Nu sitter han i soffan med täcke & kudde och vi har precis ätit ostkaka & druckit julmust! :) Får se när han somnar iom att han sov på dagen idag. Men är glad att han är piggare nu :)

Snart dags för Grey's Anatomy och imorgon kväll kommer barnens mormor hit :) Eftersom jag ska åka till Ullared och köpa julklappar på fredag .


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback