Fredag - 111104

2011-11-04 08:53:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så va det fredag igen =)
Barnen ser på film just nu så då passar jag på att skriva lite. Ja Linus tittar väl inte så mkt kanske ;) Små korta stunder. Jörgen åkte till jobbet för en stund sen, så jag får sysselsätta dom små själv idag :) Men de ska nog gå bra.

Vi har inte så mkt planerat idag. En rätt slapp dag! I eftermiddag kommer Erica + familj hit och käkar Tacos med oss! William längtar massvis, men mest efter Ian. För en gångs skull är Jörgen hemma då med, för han är faktiskt ledig i helgen, hoppas jag om inget annat dyker upp vill säga, man vet aldrig. Och inför jul är de aldrig fel med extra jobb, är ju en hel del julklappar som ska till med en stor släkt. Har dock inte den minsta aning om vad vi ska köpa till våra barn :/ Några små ideer har jag väl.. Men dom behöver tekniskt sett ingenting.

Svårt de där . Och samma visa varje år. Sen behöver väl inte barnen bli överösta i julklappar heller, men de är ju lätt att de blir så. Längtar tills jag får börja julpynta här hemma, sätta upp alla adventsljusstakar & stjärnor. Byta gardiner, lägga på nya dukar, upp med alla tomtar & så :) Mys! Få baka lussekatter, pepparkakor med barnen, dricka glögg tillsammans, och de riktigt doftar jul här hemma ♥ Mys!!

Nu ska jag sätta  mig och mysa med mina underbara prinsar, dom finaste som finns! :)

 

Mina tomtenissar från förra året ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Men gu va liten han var ! :) hihi sötnöten!

2011-11-04 @ 12:06:47
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback