Fredag - 111111

2011-11-11 23:29:57 Dagboken
» Kommentarer(2) «


It's friday night!
Haft en mysdag med mina skruttefisar! Myst i soffan, lekt på rummet osv :) Lika underbart som alltid. Idag har vart en bättre dag, har inte behövt skälla fullt lika mycket. Men igår var bedrövligt. Så då kan det bara bli bättre ;) hehe. När pappan i familjen vaknat till liv så gick jag bort till Anna och snackade lite skit . =)

Fick i oss lite middag . Och sen va Linus dötrött, så jag la mig i sängen med han lite så han fick sova en liten stund även om det egentligen var alldeles för sent för att sova. But what to do ? Åkte iväg till affären en sväng för lite helg gottigott och sen lekte William & Nicolina en sväng. Sen va det dags för säng gående för barnen .

Men William har klagat hela dan över att han har ont i snoppen när han kissar :/ Stackaren! Det va väldigt rött när jag tittade, tvättade rent ordentligt innan han gick o la sig, och har han fof ont imorgon får vi kanske uppsöka läkare så nån får titta på det. Har precis tittat på det bästa avsnittet av Vampire Diaries. Jösses, vilket underbart avsnitt! :)

Nepp, nu ska jag göra annat. Borde egentligen gå och sova, men jag är inte direkt trött.. =P

 

Sara var uppe med en aktivitets stol idag till Linus, väldigt omtyckt! :)

 

 

 

Det är såna här fina kort jag får på William numera :P

 

 

Den lille är lite lättare att ha o göra med ;)

 

 

Men ibland så ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vimparies diares är ju så bra.. Helt fast, håller på kika 2a säsongen nu.. Spännande!!

2011-11-12 @ 22:57:45
Postat av: Sarah

Usch har ni också den hunden =P Jag hatar den, den är ju jätteläskig och börjar spela av sig själv ibland.

2011-11-14 @ 12:30:58
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback