Läggdags

2011-11-24 23:10:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag har vi haft besök av Tina & Sara + barn . =)
Trevligt! Barnen har lekt och stojjat, jag har städat, hängt upp julgardiner i köket så nu är det riktig mysfaktor här hemma med alla ljustakar och julpynt. Tvättat har vi också hunnit med =) Ja, de brukar vi ju hinna med varje dag! ;) Tur man har egen tvättmaskin numera ^^ . Gött o slippa kånka ner tvätten till tvättstugan varje gång.

Ikväll kom även barnens mormor hit. Hon ska passa dom när jag är på Ullared imorn =) Och shoppar massa julklappar till barnen. Hoppas jag hittar massa fint & att det inte är äckligt mycket folk, men risken är nog stor att det är det iom att det är löningshelg. MEN det får gå ändå. Min enda chans att komma dit.

Ska alldeles strax gå och lägga mig nu så jag orkar med resan dit :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Ville bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej hej :)

2011-11-25 @ 07:39:51
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback