Ledig måndag .

2011-11-14 10:49:34 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon!
Även fast jag inte tycker det är en så värst god morgon för min egen del . Har börjat få så svårt att sova igen :/ Hade det när jag väntade Linus och nu är det tillbaka igen. Imorse somnade jag när kl va runt halv4 . Inte så kul när man har barn som vaknar vid 6-tiden. Ska jag erkänna så känner jag mig inte fullt så mänsklig med 2,5 timmas sömn. Nej fyfan..

William har inget dagis idag, det är stängt. Så de är fullt ös här hemma.. Måste ner till banken en sväng sen med och förbi affären. Hoppas hinna de innan Jörgen ska börja jobba så vi kan åka tillsammans. Men vi får se, Jörgen ligger och sover nu för han är sjuk och det vet ju alla vad det innebär när en kille är sjuk! = DÖENDE!

Annars är planerna inte många idag!
Hämtade förresten ut barnens paket från me&i igår. Och William älskar sina kläder ♥
Linus säger ju inte så mkt om dom, utan han gillar läget ^^ Han går ju helst nakenfis hela dagarna om han hade fått välja! :)

 

Min fina kille ♥


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)

2011-11-14 @ 16:21:44
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback