Lördag - 111112

2011-11-12 20:32:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå där ! :)
Idag vart det uppstigning strax efter 06. Jag hade gärna velat ligga kvar då jag hade jätte svårt att somna, och somnade nog inte förän kl va närmare halv 2 =/ Så jag var inte så fräck imorse. Men, det var bara att kliva upp o se glad ut. :) Jörgen klev upp ganska tidigt idag efter nattens arbete och då gick jag och William till lekplatsen med Sara & Nicolina. Det va riktigt kallt ute så idag fick overallen åka på. Sen gick två väldigt frusna föräldrar in, men barnen var varma & goa :)

Lite lek & bus hemma hos dom. Innan vi gick hem, skickade Jörgen & William till affären och jag och Linus grejjade lite hemma, satte på en maskin tvätt och plockade upp en massa leksaker. Sen va det bara att sätta igång med middagen. Så vi alla fick lite mat i magen innan Jörgen skulle åka till jobbet.

Barnen är lagda för en liten stund sen, och nu ska jag ta mig en kopp te och sen lägga mig i soffan och glo på film :) Hoppas ni har en mysig lördagkväll, det ska jag ha.. i min ensamhet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback