Middag & Biobesök

2011-11-18 11:07:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon! :)
Här va de uppstigning strax efter 06 idag. Natten har vart sådär, Linus vaknade igår kväll och somnade nog inte om förän kl var runt 01. Lite små segt sådär! Men vad ska man göra ? Gilla läget! Morgonen idag startade iaf med att vi klädde på oss och tog en morgontur till ICA Maxi. Det va tämligen tomt hemma, så det behövdes fyllas på med lite mjölk, bröd & sånt . =)

Jörgen ska strax gå och lägga sig. Eftersom han ska jobba eftermiddag + natten .
Men om två timmar kommer min vän Madelene hit. Och ska fotografera mina små juveler. Kanske även mamman fastnar på bild, får väl se om jag hittar nåt att ha på mg först =P Måste även hitta kläder till barnen som dom kan ha på sig.

I eftermiddag kommer Angelica hit och passar barnen ett par timmar medans jag och en bunt underbara människor ska till New Place och äta middag. För att sen gå och se Twilight - Breaking Dawn Part 1. Ska bli skit kul, har längtat sååååååååå länge efter fortsättningen och nu äntligen! :)



Kommentarer
Postat av: Liza, Love och Moas mamma!

Har man inte läst boken tycker jag den där bilden avslöjar lite väl mycket ;) hehe

2011-11-19 @ 13:12:04
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback