Orkelös & matt .

2011-11-15 21:46:03 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Usch vilken dag.. Vaknade imorse med ett hemsk illamående, yr och helt matt..
Gick upp o gick på toa, sen gick jag o la mig igen. Tacka fan för att Jörgen kör eftermiddag denna veckan och kunde ta barnen hela förmiddagen. Vet inte hur jag hade pallat annars. Ja, som sagt så sov jag bort halva dagen. Och andra halvan försökte jag grejja och leka med barnen så gott jag kunde.

Sen fick vi besök av Sara, Toni & Nicolina. Toni hjälpte mig att borra upp en lampa och jag och Sara drack kaffe. Barnen bråkade i vanlig ordning . Nu sover dom sen ett tag tillbaka och jag tittar på Desperate Housewives. Annars har dagen vart rätt lugn, har inte orkat med så många knop.

Hoppas ni andra haft en mysig tidag ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Millton

Hej du hade en jätte fin blogg och den var väldigt intressant att läsa om ditt liv :)

2011-11-21 @ 21:16:14
URL: http://zoomaeliin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback