Söndag - 111106

2011-11-06 21:32:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll ! :)
Haft en riktig slappis söndag :) Barnen vaknade vid 06.30 idag. William kom in till oss inatt med. Säger att det är nåt som skrämmer honom, så antagligen drömmer han mardrömmar, men hade inte ens märkt att han lagt sig hos oss förän Jörgen kom hem inatt och jag fick flytta på honom. Flyttade oss mer eller mindre från sängen till soffan, där vi la oss allihopa för att kolla på tv. ;)

Planen var egentligen att åka till Borås idag, men mamma hade åkt på magsjuka verkade det som, så då var vi inte så sugna på att åka dit. Man behöver ju inte utmana ödet liksom . Så vi var hemma ist. När Jörgen vaknat så gick jag över med William till Sara så han fick leka med Nicolina. Linus fick vara hemma och mysa med sin pappa. Inte han emot ^^ Den lilla pappagrisen! När vi kom hem igen va det middagsdags & jag grejjade lite. Bytte gardiner, bäddade rent i sängarna.

Barnen ligger och sover och imorn är det dagis för William. Linus ska till barnmottagningen efter 9 imorn. Och ta lite prover. Sen måste jag ta mig till skolan och söka till vårterminen så de blir gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback