Tisdag - 111129

2011-11-29 22:41:27 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå där :)
Idag fick det bli dagis för William. Jörgen körde han till dagis så jag slapp dra mig ut med Linus. Var hemma och myste o hade oss. Fick tom sovmorgon imorse av båda barnen. Kvart i 8 steg vi upp imorse, de händer inte var dag kan jag lova, men jag njöt! Efter att Linus somnat för sin nap kom Emilia ♥ och höll mig sällskap :) Satt typ och bara tjöta i 4 timmar och Linus levde high life när han vaknade ! :)

Sen va det bara att ge sig ut i busvädret för att storebrorsan skulle hämtas på dagis. Fick bli lite bus hemma hos Philip innan vi begav oss hemåt, William va inte direkt på nåt solskens humör, han skrek hela vägen hem "Du är dum mamma" Jätte dum tydligen som inte låter han göra som han vill ;) Inte lätt att vara 4 år alla gånger ^^ . Väl hemma stog maten på bordet, tack älskling ♥

Sen lekte barnen fint tillsammans resten av kvällen! :)
Sara var här för en stund sen på en kopp kaffe, och självklart vaknade Linus då. Men nu sover han igen och jag ska strax göra detsamma. Imorn är det dagis för William och jag ska passa Nicopico en sväng :)

 


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

vilken fin header du fått till =)

tycker de går himla bra med att få till våra dater ;)



sv: tack så mycket!

2011-11-30 @ 12:28:34
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback