Tuesday evening .

2011-11-08 22:51:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så var tisdagen förbi..
Dagarna går fort när man har roligt ;) Imorse fick jag sova ända till halv 7! Tackar tackar älskade skruttar ♥ Absolut inget att klaga på. Linus har sovit hyfsat med tanke på sina hostattacker. Efter frukostintagande och dylikt var det dags att lämna William på dagis. Och sen tog vi bussen till skolan för att lämna in lite papper, så nu har jag sökt. Usch.. Hoppas motivationen hittar mig innan januari, så jag kan känna mig lite taggad.

Efter besöket där passade vi på att våldgästa Elina, som fortf låg o sov, sömntutan! Men vi fick allt liv i henne, och hon fick bjuda på kaffe :) Klockan tickade vääääldigt fort när vi va där. Så jag blev liiiite sen till dagis (5 min) . Jag brukar alltid komma typ 15 min innan han ska hämtas, men jag missade en buss så ja :/
Fick med oss Nicolina från dagis & sen fick barnen leka lite tillsammans, innan de va dags att gå hem och fixa mat till dom små liven . =)

Ikväll fick jag lite kaffe besök av Sara & Anna. Givetvis så vaknade Linus som alltid när Sara kommer på besök, typ som att han känner på sig att hon är här och vaknar för att han vill träffa henne ;) Han sprang runt och larvade sig och sen fick han lite mer välling i hopp om att han skulle somna om, men ist stog han och hoppade i sin säng och ropade efter pappa. Så sött så.. . Nu sover han iaf, och jag ska alldeles strax gå och lägga mig med, så jag får några timmars sömn innan de är full rulle imorn igen . ♥

 

En bild utanför oss imorse när vi skulle gå till dagis . ;)

 

 

Håret är liiiite mörkare nu igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback