Underbar dag ♥

2011-11-01 21:54:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Haft en alldeles underbar dag idag! :)
Efter jag lämnat William på dagis, blev det en kaffe tillsammans med Sara & Lisa :) Linus va helt tossig, sprang runt och jagade Lisas hund Chicco. Så länge han inte kom för nära så gick det bra ^^ . Sötkorv! Sen kom Sara upp och käkade frukost med oss. Inte ofta jag äter det, men idag var jag hungrig. Även om det tar sin lilla tid för mig att äta. OK, grejjen är så här att jag har svårt för att äta på förmiddagen. Jag klarar mig utan problem fram tills middagen vid 17. Och skulle lätt klara mig på att enbart äta en gång per dag. Så har jag alltid funkat, och ja.. det funkar för mig.

Sen kom nästa besök, Emilia & Alvin och Julia & "lilla" Hugo :) Jätte trevligt! :) Emilia hängde med och hämtade William på dagis . =) Då va William nöjd, gick till lekplatsen en liten sväng för Linus somnade på vägen till dagis. Har även hunnit med lite tvätt däremellan. Så nu har jag ett berg med tvätt att vika imorn när William är på dagis ^^ . Men de ska nog gå bra. Idag passade jag även på att rensa bland barnens leksaker. Och jag slängde 3 påsar med småskit & trasiga leksaker som de ändå aldrig lekts med. What's the point ?

Efter middagen ville William & Nicolina leka en stund och mammorna tjöta, så det fick det bli . =) Jörgen har redan lagt sig för han va supertrött, jag sitter med en kopp te men ska snart lägga mig jag med. Är redan onsdag imorn, tiden går fort . =)

 

 

A wise friend once said to me; You can't loose something you never had ..


Kommentarer
Postat av: carolina

Svar: Förstår att ni längtar, det är ju så fantastiskt!

2011-11-02 @ 10:16:28
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback