Onsdag - 111109

2011-11-09 22:58:26 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Usch va fort dagarna går, jag hinner inte med hälften av allt jag skulle vilja göra.
Idag har vi iaf haft en lugn och skön dag . Efter att vi lämnat William på dagis, var vi bara hemma och slappade. Tog det lugnt för en gångs skull, första slappa dagen den här veckan. Busat som tusan har vi gjort också :) Klockan tickade fort, men de sägs ju att tiden går fort när man har roligt, och sen va det dags att hämta storebror på dagis .

Sen har vi inte gjort så mycket idag. Sara & Nicolina va här en sväng. Barnen busade så in i bomben! Vi försökte dricka en kopp kaffe i lugnan ro, det blev inte så =P Men så är det med barn, ena stunden är dom som små prinsar & prinsessa för att sedan bli besatta av djävulen eller nåt ^^ . Tur dom är så förbannat söta & goa.. =) HIhi.

Strax efter 19 stupade mina kiddosar i säng. Och jag fick i mig lite kvällsmat. Man får passa på medans man kan vettni. Nej nu är det snart dags för mig att nana lite kudde. Och hoppas jag får sova till 7 imorn igen! :)

 

 

 

William ville tyvärr inte ställa upp på bild idag :/


Kommentarer
Postat av: TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

skulle vi ses på Lördag? jobbar jörgen natt i helgen me?

såg du min fråga på inlägget på FB om vi kunde va hos er så länge så slapp ja böka med byta bussar osv :)

Kram

2011-11-10 @ 07:58:00
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Pyttianna

Hihi... söt han är och visst är det tur att det är så för ibland ja då är de bara för jäkliga de små! ;)



Håller med, skönt att kameran är bättre på 4s så att det blir bättre bilder att blogga med! :)



Kram

2011-11-10 @ 15:17:05
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

Han tackar :D

ja verkligen, för fort.

2011-11-10 @ 21:52:28
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback