Babyknytis

2011-10-01 12:09:49 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå där! :) Idag klev vi upp vid 7-tiden. Fast William va vaken redan 05.30 men han fick så snällt ligga o knö med oss i sängen tills Linus vaknade. Sen upp och byta blöja för lillfisen hade bajsat & sen fixa frukost till dom små. Sen roade dom sig själva en stund och jag passade då på att bara ligga i soffan och dra mig :) Ibland så går det =D Hihi. Så jag ska väl inte klaga, William tycker det är mycket roligare och leka med lillebrorsan nu när han går, dom kan ju leka tillsammans på ett annat sätt nu än vad dom kunnat tidiare, även om William fortfarande kan vara ganska så dum mot Linus. Men man får vara där och säga till honom hela tiden, hoppas det vänder snart..

Sen blev det lite morgonkaffe hemma hos Sara! Och barnen fick lekt lite. Vi kom hem för en liten stund sen och jag har precis lagt Linus för lite middagsvila. Sen ska jag och han iväg på en liten babyknytis . William får vara hemma med sin pappa, inte så kul för han när det bara ska vara massa bebisar. Då har han det roligare med pappsen, så kan dom gå till lekplatsen eller gå ut och sparka boll eller nåt :) + att dom får lite ensamtid . Kan ju behövas efter att Jörgen jobbat natt hela veckan . =)

Det är väl ungefär vad som händer hos oss idag, vad händer hos er denna lördag? =)

 

Harry, Melvin, Tuva & William ♥


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Här blir det städning i dans :)

2011-10-01 @ 13:49:32
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback