Dom är tillbaka!

2011-10-04 21:48:52 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Äntligen! Vad pratar jag om då? Jo dom underbara hemmafruarna är tillbaka! Så just nu sitter jag bänkad i soffan och kollar, spännande som alltid! MEN detta är ju absolut sista säsongen, ever! :'( Buufuckinghuuu . Hur ska man överleva? Får nog köpa hela boxen sen när sista säsongen kommit ut. Tur jag har några andra serier jag följer så man överlever ;) Haha!

Idag har vi inte gjort många knop här hemma.. Har bara vart hemma hela långa dagen. Busat med Linus när William vart på dagis. Sovit tillsammans, sen när William kom hem har det vart fullt ös, vi har lekt, dom har badat, lagat mat. ja allt de där som man brukar göra. Båda barnen somnade runt 19 för då hängde ögonlocken på båda två. Mina fina pojkar ♥ Älskar er så fruktansvärt mycket!

Nåt glädjande är att Linus fått dagisplats!! =) 16 Januari på samma dagis & avdelning som William går på. Så nu i Oktober blir det att söka till skolan och hoppas på att jag får en plats, men de tror jag att jag kommer få. Kommer nog bli skitbra det här! :) Får hoppas det kommer gå lätt att skola in Linus på dagis, men han har ju brorsan där så de kommer nog funka galant. Lutar nog åt att Jörgen kommer få ta inskolning, ifall skolan redan börjat för min del då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback