Ett år..

2011-10-18 20:15:47 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(1) «


.. Tänk va fort det här året har gått . Idag för ett år sen hade vi ett besök hos smvc . Ett vad vi trodde var ett vanligt besök för kontroll av fostervatten och flödet i navelsträngen & även CTG. Då visade det att fostervattnet hade minskat ganska mycket och flödet började bli dåligt, så den här dagen för ett år sen fick vi veta att vi skulle infinna oss på förlossningen den 21 Oktober kl 8 för en igångsättning, för att lilla liten skulle få komma ut till sin mamma & pappa . ♥ Men så blev det ju inte riktigt heller, för Linus hade inte tid att vänta tills dess :P

Tänk va mycket förväntningar man hade den här dagen för ett år sen, så mycket man funderade på? Hur mådde han? Hur skulle förlossningen gå? Var han så liten som dom uppskattade honom till (1900g) Vad skulle hända efter förlossningen med våran lilla pojke? Ja, allt var ju så ovisst man visste ju ingeting. Att han skulle få ligga på Neonatalen de hade man ju förstått, men vad innebar det då? Det var det inget man visste .

Nu gick ju allt bra, han va helt perfekt när han kom ut ♥ Lite mindre än vad dom uppskattade vikten till. Han hade väldigt lågt blodsocker efter födseln, men de ordnades med ett sockerdropp, sen var det dubbelpulsen han hade, och lite snabbandad. Men de övervakades noga med hjälp av elektroder & pox.

Tänk att min lille kille snart fyller ett år ♥

 

Sista bilden på Linus "hus" ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: cammie

ibland saknar jag allt min gravidmage =)



(Fina tävlingar hos mig som passar dig med barn)

2011-10-19 @ 22:59:42
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback