Familjen slappis

2011-10-11 22:10:41 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft en riktig slappdag :) Superskönt! Efter att vi lämnat William på dagis imorse så var det massa bus som stog på schemat med lillprinsen, lekte med bilar och myste i soffan. Han vilade en liten stund och då passade jag på att ligga i soffan och ta det lugnt, inte var dag man gör det. Oftast har vi ju fullt upp med massa saker, så de va sååå skönt att inte göra nåt. Vid 14 skulle William hämtas på dagis, så då blev det en promenad dit, inte för att vi bor särskilt långt från dagis ;)

När William kommit hem var det fullt ös medvetslös ;) Fullt ös på grabbarna grus! Blev en sväng till Sara & Nicolina innan vi begav oss hemåt för att fixa middag + att Linus hade bajsat . Så det var bara att knalla hemåt. Nu har jag precis kollat på Desperate Housewives och ska alldeles strax gå och lägga mig så man orkar med morgondagen och slipper vara en zombie. Har ju trots allt morgonpigga barn . Nej, jag har inte så mkt mer att tillägga! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback