Grattis

2011-10-12 22:41:44 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Grattis Elina & David till kommande bebis =) Är så himla glad för eran skull ♥
Idag har vi inte gjort ett piss, var hemma och slappade efter jag lämnat William på dagis. Linus är dock jätte förkyld, näsan rinner som en kran på honom :( Jätte jobbigt för lilla liten .. ♥

Efter att vi hämtat William på dagis, tog vi bussen till Överby för lite handling. :) Gick allt bra, trots 2 galna barn ;) På vägen hem stannade vi på apoteket för att köpa lite näsdukar & näsdroppar . Så kanske Linus kan sova bättre inatt om han slipper vara så tät. Annars har dagen vart rätt lugn o skön, hoppas på en likadan imorgon . Då är det inget dagis för William, vilket han var väldigt sur över ikväll för han vill så gärna gå dit! Men det går ju tyvärr inte, hur gärna jag än hade velat, men jag har lovat han att baka muffins imorn :)

Nu är det alldeles strax nanetajm här hemma, är ju en dag imorgon också :)

 

 

Måste vila emellan allt bus ;)

 

 

 

Min underbara fina William ♥♥♥

 


Kommentarer
Postat av: Sofie-mamma till casper

jag har oxå varit på överby idag:D

2011-10-12 @ 23:15:36
URL: http://misssoofiie.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilka fina kläder Linus har på sig på bilderna! Roligt med en mamma som klär pojkar i färgglada kläder :-)

2011-10-13 @ 06:43:09
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Gelica

Ibland är det riktigt skönt att bara va :)

Grabbarna älskar att gå på förskolan vilket jag är jätte glad över eftersom de går så långa dagar.

2011-10-13 @ 09:26:31
URL: http://gelicas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback