Lilla Liten ♥

2011-10-19 22:27:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll =)
En riktig mysdag har vi haft idag. Medans William vart på dagis så har vi inte gjort så mycket. Grejjat här hemma, Linus har lekt med allt typ ;) Sprungit runt o levt loppan ^^ . Sen blev han så trött så han stenslocknade på golvet brevid soffan :P Sötnosen ♥ Efter att vi hämtat William på dagis, åkte vi ner till Överby en snabbis för att köpa en liten present till Linus som han ska få på morgonen . Jag ska köpa nån grej till imorgon, men det va lite knapert om tid så det fick bli stresshandling idag. Måste ändå ner imorn och köpa grejjer så jag kan göra tårta till min fina lillprins! Fast helt ärligt, så är det nog mest William som vill ha tårta ;) Haha!

Sen fick vi besök av Lina & Melanie, jag lagade middag, och vi snackade lite skit medans barnen lekte (läs bråkade) Blev även en sväng över till Sara, så barnen fick bråka ännu mer. Tills det var dags för mina skruttisar att gå hem och sova, båda två somnade på 2 röda. Linus var så trött att han orkade inte ens äta upp sin välling. :) Så ja, nu är sista dagen som "bebis" gjord för hans del, imorgon när han vaknar upp är han en stoooor kille ♥♥♥ Mammas fina!

Har slått in hans presenter nu ikväll som han ska få öppna imorn när Jörgen kommer hem från jobbet. Så typiskt att Jörgen kör natten på Linus 1-årsdag. Hade vart roligare om han kunnat vara med och fira den, men jag och William får fira honom själva istället. Men vi ska ha kalas i helgen, så han får fira sin prins då :)

Jag tycker de här året har gått så jäkla fort, vart tog den där lilla fågelungen på 1700g vägen? Min lilla yttepytte bebis har blivit en stor kille med en STOOOOOOOR vilja! Imorgon, ska bli helt oförglömligt för lilla liten ♥

 

Somnade på golvet =P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback