Lördag - 111029

2011-10-29 07:02:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så har snart hela Oktober passerat .. Dagarna, månaderna springer iväg. Och de känns som att man inte riktigt hinner med. Barnen bara växer & växer och blir stora alldeles för fort. Alldeles för fort för att jag ska hänga med. But I guess that's life? Även om jag hade velat att dom var små liiiite längre. Vaknade strax innan kl var 06 av att en liten kille satt i sin säng och babblade. Lika bra att gå upp då. Fick hunnit med mig en snabbdusch medans pojkarna lekte =)

Nu ska jag bara få ordning på håret också, det kan ju ta sin tid ^^ Haha! Snart dags för frukost sen åker vi in till Vbg en sväng innan dopet. William vill ju sååå gärna ha dessa förbannade kokostoppar. Så jag får väl ge vika för hans vilja ;) Kan ju hoppas att det vill bli lite ljusare ute bara, för nu är det tamejfan bäcksvart ute.

Nej, hitta lite kläder som barnen kan ta på sig kanske :)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Tiden går alldeles för fort, håller med dig till fullo.

2011-10-30 @ 19:35:12
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback