Nittonde Oktober

2011-10-19 07:46:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon allesammans!
Vilket busväder var har .. =/ Regnet öser ner och det blåser en hel del . Inget man är jätte sugen att ge sig ut i . Men har man inget val så har man inte. Igår efter jag lämnat William på dagis så var det dags att bege sig till stan där jag skulle möta barnens faster som skulle passa Linus för jag skulle till tandläkaren . Det gick bra, lagade ett hål och nu ska jag inte dit förrän om ett år :) Känns rätt härligt. Minns inte när det var så glest mellan besökena sist. Mina tänder har vart i ett ganska dåligt skick, sen gjorde jag ju en tandop för 2 år sen och nu är de i toppskick! :) Passade även på att teckna en tandvårdsförsäkring för att minska kostnaderna, det är ju inte direkt billigt att gå till tandläkaren =/

Sen var det bara att bege sig ut i regnet och hämta William på dagis, när vi kom hem var både jag och han pisseblöta, bara Linus som hade det bra i vagnen, även om han inte tyckte att han hade det så bra, han tycker väldigt synd om sig själv när regnskyddet åker på, då skriker han för fulla muggar. Han blir helt crazy, fick tom en kommentar på bussen igår - Du, han är lite ledsen. No shit?! Säger du det.. Åh fan! Ta reda på varför han är det då ist så hade du vetat att det berodde på att han var arg för att regnskyddet var på vagnen .

Nej, nu ska strax William till dagis och jag ska ge Linus lite välling. Sen ska jag & Linus till Överby en sväng för att se om vi kan hitta nån present till honom. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback