Översvämning

2011-10-27 22:44:03 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hej bloggen!
Har ni haft en bra dag? Det har vart upp o ner här. Mycket som händer i mitt huvud just nu, som jag önskar jag kunde dela med mig av. Men de känns även som att det blir lite för personligt då.
Min älskade lät mig iaf få sovmorgon idag, strax efter 10 klev jag upp ur den varma goa sängen! Skönt att få ligga kvar så länge, de tillhör ju inte vardagen direkt ^^

Sen tog Jörgen ett bad och efter han tappat ur vattnet, så hör man bara ett kraftigt bubbel i avloppsrören och sen var översvämningen ett faktum, IGEN. Sist var för 6 mån sen. Fast då med bajs i hela badrummet. Denna gången var det tack o lov bara vatten. MEN ÄNDÅ! Så det va så snällt bara att ställa sig och torka, vilket fick bli Jörgens jobb & jag tog barnen .

Framåt eftermiddagen kom Lina & Melanie. Och även Sara & Nicolina. Och sen lite kaos. Gap & skrik o trots så in i helvete . William smällde i dörrer och Melanie klämde sina fingrar. Det va så gott när barnen lagt sig och jag fick lite lugn o ro. Även om jag älskar dom till månen och tillbaka, så kan det bli lite väl intensivt ibland. Men imorgon är en annan dag ♥

 

En kopp te får avsluta kvällen .


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

fy fan för ännu en översvämning. Men som du säger bättre me vatten än skit.

Men va säger eidar om detta???

2011-10-27 @ 23:38:40
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback