Tröttmössan .

2011-10-09 22:00:18 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Imorse trodde jag att jag skulle kolavippa, Linus vaknade till när Jörgen kom hem vid 04.30 imorse. Tänkte bara, nej det är inte sant. Gick upp och gjorde välling i hopp om att han skulle somna om, men icke! Han satte sig så glatt upp och började babbla. La han sedan på mitt bröst för att få han att varva ner o efter mycket om o men så somnade han om ;) Och uppstigning fick bli vid 7. William gick dock upp vid 6 men han sköter ju sig själv, antingen leker i sitt rum eller ser på TV.

Efter att Jörgen vaknat gick jag och William över till Sara & Nicolina, där även Nicolinas kusin Olliver var, så dom lekte en stund. :) Sen va det dags för lite middagsmat här hemma. Och sen har dagen bara flutit på. Inte gjort så många knop utan mest tagit det lugnt. Får passa på för nu väntar en hektisk vecka.

Imorn är det me&i party hos Kajsa, sen kommer 2 kompisar hem till oss. Efter det får vi besök av Lina & Melanie, som dessutom fyller 1 år idag! Grattis stumpan :) Så ja, fullt upp! Jörgen jobbar dessutom dagtid denna veckan, nåt vi inte är vana vid. Sen är de även föräldramöte på dagis imorgon. Ska bli kul :)
Nej nu ska jag mysa med min man ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback