Fredag - 110909

2011-09-09 11:09:27 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God dagens allihop! :) Imorse när barnen vaknade var jag TRÖTT ! William kom in vid 5 (?) Och Linus vaknade 05.45, då tog jag han över honom till mig så vi kunde slumra en halvtimma till och då passade lillplutten på att bajsa, så då hade jag inget val längre :-P Upp och byta blöja och sen mysa i soffan med skruttarna ♥ Har även hunnit köra en maskin tvätt, bäddat rent i alla sängarna, kör nu en till maskin med tvätt - alla sängkläder :) Ja, man hinner med mycket när man går upp tidigt .

Sen tog vi oss en morgonpromenad tillsammans med Kajsa & Anna :-) Avslutade det hela med en fika på NÄL, och  nu är vi precis hemkomna, William spelar TV-spel & Linus leker med sin motorcykel, jag ska gå och göra mig en kopp kaffe och bara få varva ner lite . Sen måste vi åka ner till Överby & handla, vi tänkte mysa med Tacos ikväll =) Och det enda vi har hemma är köttfärs :-P Hihii..

Annars blir våran fredag ganska så lugn :) Har inga planer direkt idag!
Vad ska ni hitta på i helgen ? :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

vi kanske kommer bo i närheten av varandra för vi har kikat på större å de fanns massa fint i thn :D

så inom en snar framtid kanske vi kan ses oftare å inte behöva åka buss osv :P

Kram

2011-09-09 @ 13:15:12
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Elina

Kom och lek med oss nu i helgen! :D

2011-09-09 @ 13:28:31
URL: http://dien.blogg.se/
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

I helgen blir de familjemys, vänner och släkt prioriteras : )

Är min lediga helg :D

2011-09-09 @ 19:58:38
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback