Fredag - 110923

2011-09-23 10:59:12 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Så va det helg igen :) Dagen startade med sovmorgon för min del . Vi kör lite varannan dag här hemma när Jörgen kör eftermiddagen, och idag va det min tur. Men barnen vaknade inte så tidigt ändå. Linus vaknade när kl va runt 7.15 & William lite tidigare, men då satte jag på en film åt honom :) Sen fick Jörgen så snällt pallra sig upp. ;) Och jag somnade om . Nu har jag precis fått i mig en liten yoghurt & en kopp te & är redo för den här dagen .

Igår var jag och William hemma hos Elina ♥ på förmiddagen. Drack kaffe & tjötade skit, och William lekte med Iszabella. Sen in på lite snabbhandling då Maxi då mjölken tagit slut hemma så vi hann fixa lite middag innan Jörgen skulle åka till jobbet, sen fick de bli lite bus & lek med Nicolina för Williams del, för han va så trött och höll på att somna till i soffan redan vid 16 och så kul ska vi inte ha det =P

Barnen somnade runt 7-tiden och då la jag mig i soffan och kollade på TV.
Idag var det egentligen meningen att Madelene skulle kommit hit och tagit kort på barnen, men hon va sjuk så vi får skjuta lite på det. Hon ska fota Linus 1-årskort som hon gjorde med William & även ta lite syskonbilder samt porträttfoton på William .

Ska visa lite av 1-års korten på William :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vilka fina bilder!

2011-09-24 @ 04:52:19
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Jättefina bilder :)

2011-09-25 @ 19:58:48
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback