God natt

2011-09-27 22:45:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll!
Ja så har den här dagen också passerat, vad har vi gjort idag då? I förmiddags va vi på mamma/bebis fika, vi stannade inte så länge för Linus va inte alls på bra humör :/ skrek mest hela tiden, så vi gick så han skulle få sova och tillslut somnade han. Då passade jag och Lina på att kika i affärer :)

Sen blev det kaffe hemma hos mig efter att jag hämtat William på dagis. :) sen när dom åkt hem & Jörgen åkt till jobbet åt vi lite middag och myste i soffan. Jag och William har även fått lite egentid efter lillebrorsan somnat, kändes som det var välbehövligt och han va så mysig då, den där snälla underbara killen han brukar vara när han inte trotsar järnet :/ och inte bråkar med sin lillebror.

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova så man orkar med morgondagen. Lina & Melanie kommer upp på förmiddagen , sen måste jag till Överby och kolla efter vinterskor till Linus .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback