Lördag - 110903

2011-09-03 07:34:17 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vill börja dagens inlägg med att Gratulera Erica & Kristian till eran söta dotter ♥ Äntligen är hon här! Inte alls avis :P Har ett enormt bebis sug och längtan efter ett barn till . Men de kommer väl när de kommer . Och idag fyller min kära Bror år, Grattis! Här var det morgon vid 06.20 , jag har sovit jätte kasst inatt även om barnen sovit bra . Dock har William legat o knött på mig så jag har ont i ryggen idag.

Nu sitter vi och tittar på Bolibompa :) Och försöker vakna till liv, snart dags att bege mig ut till köket och fixa lite frukost till barnen, Jörgen ligger och sover efter nattjobb. Planera idag är inte så många, vettetusan vad vi ska hitta på . Men de ger sig säkert =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh bebisar är underbara, har själv en 2,5 månaders liten tjej :)

Planerar ni ett till litet barn? :)

Ville bara skriva och säga att din blogg är supermysig att läsa!



Kram till dig och familjen!

2011-09-04 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback