Måndag - 110919

2011-09-19 08:06:49 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God morgon allesammans! Tack & lov har jag fått sova denna natten, verkar som de är en dum förkylning som spökar för Linus. Han är snuvig & va ganska hostig nu imorse, men gav han lite hostmedicin nu på morgonen och hoppas de ska hjälpa för lilla prinsen. De är oftast nätterna som är jobbiga för han, men dagarna är han hur pigg & gla' som helst - min lilla speedy! ;) Men han sov iaf hela natten inatt och vaknade vid 6 imorse. :)

Igår gjorde vi inte mkt . Jag tvättade och grejjade hemma. Barnen lekte som vanligt, gick rätt bra igår inte så mycket syskongnabb. Somnde en stund på eftermiddagen när Jörgen gått upp, det va såååå skönt. ;) Sen var jag & William över och lekte med Nicolina en stund. Ja han lekte & jag drack kaffe med Sara :)

Idag är dagis stängt så William är hemma =) Och vad passar inte bättre då än att få besök av morbror Hasse? :) Även Lina, Melanie & Elias skulle komma förbi en sväng idag! =) Så kan pojkarna leka ihop. Och Linus får leka med Melanie . Blir nog en bra dag idag :)

 

Två av dom bästa i mitt liv ♥


Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Kanonfin blogg & fina pojkar. Kul att du bor i Thn, själv bor vi lite utanför Uddevalla mot Lysekil till;)

2011-09-19 @ 09:40:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sofie-Mamma till Casper

tack.. ne de gör vi ju itne då..

bor ute på vänersnäs

2011-09-19 @ 11:48:29
URL: http://misssoofiie.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Neeee exakt,tänkte dra hop en liten bloggträff så småningom här,du kanske är intresserad?

2011-09-19 @ 15:55:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback