Onsdag - 110914

2011-09-14 09:14:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Dagarna rullar på bra ;) Jag har precis stigit upp ur sängen. Sitter och dricker en kopp te, Linus leker på golvet han, William har Jörgen precis lämnat på dagis. Hans sista dag den här veckan, nu ska han inte till dagis förrän på tisdag, för  på måndag är det stängt :/ Ska strax börja göra oss iordning, för om en liten stund kommer Lina & Melanie hit, så ska vi gå bort till Anna tillsammans :)

Idag börjar Jörgen jobba igen. Så det blir 2 nätter för hans del . Sen är han ledig fredagkväll men jobbar lördag natten. Men nattveckan går ju fort iaf, oftast den jag tycker är jobbig, för då är jag helt ensam på kvällar & nätter . Medans när han kör eftermiddag så kommer han hem runt 21 och då slipper jag sova ensam. Sen Rocky försvann så har jag så fruktansvärt ont av att ensam, jag är rädd. En trygghet har försvunnit från mig, hade nån brutit sig in när han var hemma, vet jag att han hade fixat det! Men om nån bryter sig in nu vad fan gör man då? :O Nej, det va en stor trygghet som försvann för mig.

Nej nu kanske jag ska göra mig iordning och INTE bli sittande här :) P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback