Torsdag - 110908

2011-09-08 12:27:00 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå där! :) Ja som vanligt kom William in till oss inatt, tror kl va runt 03 men då gick jag tillbaka med honom, utan att Linus blev väckt. Han skulle gå o kissa så det fick han göra, sen la jag mig med honom i hans säng och efter en stund fick jag han att somna om, hoppas han fattar vinken snart och slutar komma in till oss VARJE natt, nån gång då o då kan jag ta, men inte VARJE natt.. no no no! Så idag fick jag sovmorgon av min älskade ♥

Jag klev inte upp förrän runt 11 idag . Så nu har jag precis gett Linus lite gröt. Jörgen sover för han ska jobba natten idag. Så vi åker till Elina & flikkorna en stund för lite kaffe & tjöt :) Härligt! Så får Jörgen lite lugn o ro och köra, även om åka buss med William inte är det ultimata, för sitta still i bussen är inget han gör =/ Så efter alla bussresor med honom är jag på jätte pisshumör, för han inte kan sköta sig nån gång. Men jag tänker inte låta det hindra mig från att åka nån stans, nepp nu får vi ta på oss lite ytterkläder =)

Hoppas ni alla får en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback