Torsdag - 110922

2011-09-22 08:24:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn! :) Skönt när nattsömnen fungerar som den ska ;) Så jag har sovit gott inatt. Strax efter 06 ville mina gossar gå upp, så då fick jag så snällt knalla upp även om sängen var väldigt varm och skön ;) Hihi! Men men, lilleman hade bajsat som alla mornar så vaknar vi upp med ett någon luktar skit ;) Haha! Han är så rolig Linus, tex när han dansar så står han o säger "daaa daaa" troligtvis betyder väl det dansa, sen säger han mamma, pappa, titta :) Lilla fisen!

Igår va vi iväg till Emma för lite kaffe & tjöt, sen fick vi besök av Lina & Melanie på eftermiddag och busungarna lekte så fint, de är bara William som har lite svårt för att låta småttingarna va ifred. Sen vid 19-tiden va dom helt slutkörda & det va lika bra att göra iordning dom för sängen så mamman sedan kunde inta soffläge innan läggdags. =)

idag åker vi nog en sväng till min fina Elina ♥ Annars händer det inte så värst mycket idag! Slappa & ta det lugnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback