Annandag påsk .

2012-04-09 11:28:05 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon! :)
Sovmorgon va de här, härligt att kunna ligga kvar till halv 10 idag :) Hör ju inte till vanligheten så, om inte Jörgen är hemma och ledig ^^ hehe. Om en liten stund ska jag och William åka till badhuset med Sara & Nicolina . Kommer dom nog tycka är skoj :) Är så himla längesen vi var där nu. Nej, men de ska bli kul =)

Igår gjordes det inte så mkt, hämtade William hos Carina och sen pluggade jag på kvällen och lämnade in mitt arbete :) Nu har jag bara 2 arbeten som ska vara inne den 15:e, så dom får jag ta tag i nu i veckan när barnen är på dagis :) Men de kommer nog gå finfint! :) Känns som att jag har ett ganska så bra flyt nu, det där MVG:t gjorde nog mycket ;) Och nu är det snart dags att söka för nästa termin, måste bara ta en koll på vilka kurser jag har kvar.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta inte denna frågan fel - menar absolut inget illa - men har Linus någon sjukdom? Tänkte eftersom att han har ett ganska stort huvud och knappt något hår, vad man kan se på bilderna? I alla fall så har du två otroligt söta och fina pojkar! <3

2012-04-09 @ 14:35:08
Postat av: Erika - Mamma Till Tino

Ser verkligen att ni har haft det gott under påsken. Så otroligt fina bilder. Man blir så lycklig över att de på dom. hehe

har ni några roliga planer för veckan? Kram

2012-04-09 @ 20:33:57
URL: http://eeaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback