Bebis sugen . ♥

2012-04-02 21:55:48 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(0) «


Tänk hur de där suget bara kan skölja över en ibland ;)
Jag har ganska många i min närhet som antingen precis fått barn eller väntar barn. En av mina närmsta vänner ska ju snart ha bebis igen (BF i slutet på Maj) Så hon är ju rätt höggravid nu. Då blir man ju inte mindre sugen. Nej, det ska jag absolut inte sticka under stolen med, det finns ju inget uderbarare än just barn, även om dom kan vara små monster ibland ;) Men ack så underbara ♥

Nej, jag skulle gärna ha ett barn till, men inte just nu . Även om de finns ekonomi till de, så finns de inte boende och plats, plus att jag vill gärna bli klar med skolan först och hinna jobba lite innan vi skaffar nå fler barn, OM vi ens gör det. Men den planen finns inte i dagsläget. Nu njuter jag istället för fullt av dom två barnen jag faktiskt har! ♥

 

 

 

 

 

 

Hur kan man inte sakna de här liksom? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback