Kvällsblogg

2012-04-13 23:00:50 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så var denna fredagen förbi :)
Vi har faktiskt blivit med vagn idag :) Det blev inte den blåa.. Utan Emmaljungas limited edition. "Black Beauty" heter den. Ska visa er en bild imorgon, jag orkar inte dra fram kameran nu ikväll =) Och jag är toknöjd! Så himla skönt med en lätt och smidig vagn, så de är nästan så vi att vi ska åka nån stans imorgon bara för att liksom ;) Linus sitter som en kung i den :) Hihih .

Eftermiddagen bestog iaf av bus och stojj med barnen ♥ Och sen somnade dom så gott vid 19-tiden! Och jag har legat ensam i soffan och ja, inte gjort ett piss. Trååååkigt att vara ensam hela tiden, men egentligen borde jag ju vara van vid att alltid spendera helgerna ensam, men ändå är jag inte det . jaja.. Så kan det vara ibland :-P

Under tiden barnen var på dagis så satt jag klistrad framför en föreläsning på datorn, så skoj hade jag det, men nu har jag iaf fått in mitt arbete om missbruk och ska hoppa på nästa om funktionshinder bland barn och ungdomar.

 

This is what family is all about ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback