Sjuttonde April

2012-04-17 22:25:57 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Shame on me!

Ja, jag vet.. kass update again . Mycket i skolan nu, och jag sliter som bara den för att hinna få in allt tills deadlinen. Är ju ett tag kvar, men jag vill inte sitta i sista minuten och vara överöst med en massa arbete, så ja.. då ligger jag hellre steget före :) Nu sitter jag iaf och arbetar på ett arbete om funktionshinder . Jätte intressant verkligen. Man ser de på ett helt annat sätt när man vet lite mer om det.

Anw, Allt här hemma flyter på bra! :) Har haft lägenhetsvisningar nu. Haft 3 spekulanter, så känns skönt att den biten är avklarad nu. Snart bara en månad kvar tills vi flyttar så snart får man väl börja packa lite smått. Förhoppningsvis så skulle vi få tillgång till garaget lite tidigare och då kan man ju förvara sakerna vi har på vinden där så länge :) Känns helt sjukt att vi ska flytta till hus liksom.. VI?! Men det ska bli så himla skönt! Längtar verkligen!! ♥

På lördag ska jag och min kära man åka iväg lite . Vi ska till Stenungsbaden och bara ha de gott :) Min underbara bror kommer hit och passat barnen ♥ Familjen kan man alltid lita på ! :) Han har velat passa dom väldigt länge, men de har inte riktigt klaffat med hans schema, men nu var han ledig så då passade ju det bra! :) Hihi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback