Tisdag - 120403

2012-04-03 10:30:41 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn morrn :)
En bra dag, fått sova ostört hela natte, motivationen är på topp! Så ja, en bra dag helt enkelt! :)
Båda min uppgifter i Hemsjukvård som jag lämnade in igår blev godkända, så nu sitter jag och skriver på ett nytt Psykiatri arbete om ätstörningar. Ska försöka hinna vika lite tvätt och sen ska jag hänga upp den nya som går i maskinen just nu. Kallt ute idag, så William fick ta vinteroverallen till dagis :/ Brrr!! Men han ska ju inte behöva frysa på dagis heller.

Linus är väl i stort sett frisk nu, alla koppor har torkat så nu får dom gärna försvinna också, men de lär ju ta ett tag med tanke på hur många han har. Men skönt att han är pigg och glad iaf och inte är ledsen dygnet
s alla timmar! :) Får se om han ska gå till dagis imorgon eller om han blir hemma imorgon med. Vi får se ;)

Annars blir det nog en ganska så lugn tisdag.. Plugga ska jag göra iaf! :)

 

Så som vi känner igen honom - glaaaaaskit ♥


Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma Till Tino

Så dumt när det blir så!

Det bör ju dock vara ca 40%, för att man ska kunna tjäna på att köpa en vagn på rean. hehe

Okej, det låter verkligen intressant.

Är det kul, väldig svårt eller?

2012-04-03 @ 15:21:38
URL: http://eeaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback