Tjugonde April

2012-04-20 22:02:06 iPhone
» Kommentarer(0) «


Hallå!
Dagen idag har varit lugn. Vart på Överby en sväng. Köpte mig ett par nya jeans och två tröjor samt en onepiece till Linus - i multirandigt. Supersöt va den så jag kunde inte låta bli. Hann med en fika på Espresso också innan jag skulle hämta barnen. :)

Sen har det vart fullt ös resten av eftermiddagen. Linus har sånt jävla humör numera. Så fort något går emot han börjar han skrika. Och det är ingen dålig stämma han har kan jag lova er. Tom personalen på dagis får ont i öronen när han sätter igång. Uppmärksamhet till 110 ska han ha den lilla fisen!

Men nu ska jag sova, en dag imorgon också! :) då kommer barnens morbror hit och ska vara barnvakt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback