Trettionde April

2012-04-30 10:58:45 iPhone
» Kommentarer(1) «


God morgon!
Sovit sådär inatt, har svårt att komma till ro :/ klev upp vid 9 ungefär när Jörgen åkte och lämnade ungarna på dagis. Sen dess har jag hållt på med mitt skolarbete. Just nu är de film maraton typ. Sett tre filmer som handlar om PTSD. Skönt när det är gjort och jag kan lämna in arbetet och komma vidare. Ska bli skönt med lite sommarledighet sen och bara gå och små pilla i huset :)

Bara en månad kvar tills vi flyttar nu. Shit asså!! Måste verkligen köpa flyttlådor så man kan börja packa ner allt. Nej glo klart på filmen nu kanske..


Kommentarer
Postat av: Emma - Miio o Alex mamma

Ska du vara ledig nu i sommar eller jobbar du.? Jag tycker det är underbart med sommarlov. Första och enda gången på året man verkligen kan få släppa skolan och bara vara ledig. Gött. ;)

2012-04-30 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback