Trött & orkeslös ..

2012-04-29 20:57:31 iPhone
» Kommentarer(5) «


Jag blev utskriven idag. Dom hittade inga fel på mig. CT röntgen visade inga konstigheter. Så ingen propp på lungor. Dock skulle jag ljuga om jag sa att jag var smärtfri men de är jag inte. Känner mig fortfarande rätt tungandad, men jag fick ändå ingen smärtlindring på sjukhuset så ist för att ligga där och ha ont så kan jag lika gärna göra det hemma.

Läkaren sa att det kanske var stress relaterat men inget man visste. Aja.. Får väl se vart det leder. Tvivlar på att det är stress men.. Nu är jag hemma iaf och tänker stanna hemma. Ingen trevlig avdelning att ligga på med enbart pensionärer med cancer och stroke. Inte när man är 24 år iaf. Hoppas jag slipper åka tillbaka och slipper dessa ambulans färder.

Sönder stucken i armar är jag också, dom är helt blåa nu efter alla nålar jag haft. Nej.. Det va allt för mig idag. Ska fortsätta ligga i soffan som jag gjort hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Mia

är det inte ångestattack då??? eller panikångest? alltid tar dom till stressen. Men räcker ju att få ångestattack för att hela kroppen skall bli helt psycho!

2012-04-29 @ 22:25:19
Postat av: Emelie

Tycker också det låter som en ångestattack.. Jobbigt men inget att göra åt!

2012-04-30 @ 07:21:03
Postat av: Marianne

Inte helt ovanligt att vi på Psyk får in patienter som

har liknande symtom som gått via akuten o vanliga kontroller först. Hoppas det ornar sig för dig o du mår bättre.

2012-04-30 @ 07:53:44
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

hoppas de lugnar ner sig så du mår bättre <3

hittar dom inget alls :( ?

2012-04-30 @ 13:39:37
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Martina

stakare:( Jobbigt för sig att må särdär.

Hoppas du tar de lugnt och så nu och att de verkligen kommer att gå över.



kramar

2012-05-01 @ 10:38:28
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback