Vi har fått hus!

2012-04-05 17:40:57 Dagboken
» Kommentarer(3) «


ÄNTLIGEN !
Så var våran längtan och väntan över! Idag kom beslutet, vi har fått ett hus, ett fint litet parhus här uppe i Skogshöjden. Så den 1/6 tar jag min lilla familj och flyttar längre ner på gatan :) UNDERBART ! Som vi längtat och nu blir de verkligen så, men innan dess så ska huset renoveras, vi ska få nya tapeter, köksluckor, vitvaror ja det mesta =) Så nu blir de att införskaffa flyttlådor och börja småpacka lite :)

Nu startar livet på riktigt, vi kommer få de underbart med våra barn i det nya huset. Bästa av allt tycker William är att vi har massa av hans kompisar runt omkring, och att han får ett helt eget, större rum! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till Emma, 7 år och Oskar, 18 mån

Vad roligt för er =)

2012-04-05 @ 19:16:49
Postat av: Emily('v')

grattissssss..Mina föräldrars lägenhet med på bilden=)=)

2012-04-05 @ 23:15:34
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis=)

hur mycket fick ni ge? kikar lite på hus, men inte där uppe men därför jag undrar=)

2012-04-10 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback