Fredagkväll

2012-08-10 22:55:47 Foto - Allt möjligt
» Kommentarer(0) «


Så har även denna dagen passerat . Idag har vi bara haft det lugnt och skönt. William sover hos sin faster så vi har bara haft lillemannen hemma. Jörgen har grejjat i garaget så vi får in nya bilen där sen. Samt att vi röjt lite i trädgården inför hösten nu, känns inte som de blir nån mer sommar, men nu längtar jag faktiskt efter mysiga höstdagar att få klä sig lite varmare och bara ha det gott :)
 
På eftermiddagen gick vi hem till Sara & Nicolina . Linus ville leka med Nico + att jag va ju tvungen att spana in deras nytapetserade vardagsrum. Nu har Sara precis vart här en sväng och tjötat lite och Jörgen jobbar, jag ska snart gå upp och lägga mig ifall lilla liten traskar in sen till mig. Han har vart så mysig hela dagen och bara gosat med mig i soffan.
 
Att få han somna i egen säng går också jätte bra fortfarande. Idag tog det bara fem minuter för han att slockna. Hoppas det flyter på i samma takt sen med. Håll era tummar. Ska bjuda er på lite bilder från när vi var nere vid Slussarna för en vecka sen typ, bättre sent än aldrig :P Är så dålig på att tömma kameran numera.
 
 
{ räkmacka ala Slusscafet }
 
 
{ glass i stora lass }
 
 
{ William ♥ }
 
 
{ slussarna }
 
 
{ ♥ }
 
 
{ underbart vackra fallområdet }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback