Gräsänka

2012-08-17 22:02:07 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så va det helg igen :) Men en väldigt ensam sådan för min del. Jörgen jobbar heeeela helgen, och kommer inte ens hem emellan :/ *snyft* men men. Det är Tjörn-runt i helgen. En seglartävling och Jörgen jobbar hela helgen på Stenungsbaden riktiga monsterpass, så han sover där iställer för att slippa köra fram och tillbaka när han jobbat så länge. Skönt för honom men såklart tråkigt för oss. Men vi ska nog överleva, vore väl illa annars :-P
 
Idag har jag vart i skolan och köpt lite kurslitteratur o sånt. Kan ju vara bra att ha, för nu är det bara att tuta och köra med studierna, tar de nog rätt lugnt i helgen och njuter av tiden tillsammans med barnen så kör vi hårt på måndag. Efter att jag hämtat barnen idag så fixade vi lite middag och dom lekte "snällt" på övervåningen, sen gick vi en sväng hem till Sara & Nicolina och lekte innan vi begav oss hemåt för att varva ner och göra oss iordning inför natten :)
 
Sen åkte kräftorna fram som jag köpte idag! Mmmmm va gott de är! Skulle lätt kunna leva på det haha ;) Det bästa är också att ingen annan i min familj äter de, så jag smällde i mig 1 kg själv utan problem ! :) Men snart är det dags att sova ingen sovmorgon här inte..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback