Lördagkväll

2012-08-18 22:19:18 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så har även denna lördag passerat . Barnen ligger och sussar sött i sina sängar. Och jag hoppas på att få sova hyfsat oavbrutet inatt ;) Linus kommer säkert intraskandes sen, men de brukar han ju göra. Hehe. Kvällen idag har vart lugn, soffhäng va de som gällde efter att jag lagt barnen, Linus somnade så gott med den mysiga ninen i sin famn :)
 
Vi har haft tacomys idag ihop med Sara + familj. Väldigt gott! :) Men nu saknar jag allt min man vid min sida ♥ Skönt att han kommer hem imorgon. Barnen längtar massvis efter honom. Och jag med. Är inte alls van vid att han är borta hela helger. Nej om man snart skulle gå upp och lägga sig, är ju en morgondag imorn med.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback