Onsdag - 120801

2012-08-01 09:51:49 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Första Augusti redan =) Och bara 23 dagar kvar till våran stora kille fyller 5 år! Tänk att han är 5 år redan? Vartfan tog dom fem åren vägen? Jag har inte den blekaste om vad vi ska ge han i födelsedagspresent. Varför blir de svårare och svårare för varje år som går? Men nåt ska vi väl kunna hitta på åt våran älskling ♥
 
Annars har jag sovit på soffan inatt . Linus vaknade till vid 02 och va jätte ledsen så han fick komma in till oss väl där så skulle han bara klättra o ha sig, så tog med mig täcke och kudde ner till soffan och så fort jag gick så somnade han. Hmph?! Jaja.. Sovit gott iaf, soffan är rätt skön :)
 
Jag har ett litet dilemma ni måste hjälpa mig med. Jag har ju hållt på att slinga håret ett tag nu som ni säkert vet, men nu är jag lite sugen på att färga det mörkt igen. Vad tycker ni? Mörkt eller fortsätta slinga det ljust? Vet inte, men känns inte som jag i det ljusa längre även om jag vart typ ultrasuper blond större delen av mitt liv. Så nu behöver jag lite smakråd om vad ni tycker?
 

Kommentarer
Postat av: Gelica

Jag tycker du passar i både. Men ta det som du känner det mest bekväm i.
Jag har alltid haft rött el svart de senaste åren. Men jag ser så blek ut i det och de känns inte som jag längre.
Nu har jag varma ljusa slingor och kopparbrun i resten av håret. Jag trivs kanon i det.
Du kanske skulle testa att ha 2 färgat? Både mörkt med ljusa slingor?

2012-08-01 @ 10:56:11
URL: http://fifflas.blogg.se
Postat av: nalle333

Jag blekte ned mitt med slingor för att ljusa upp mitt super mörkbruna. Slängde i en "ljusbrun" för att få det just ljusbrunt o vad hände; ganska mörkbrun vart jag (antagligen allt det blonda som drog åt sig..). Så jag hamnade på "ruta ett" igen. Hmpf?! Jag tycker du passar jätte bra i den färgen du har nu, det är liksom "lite lagom" - inte för mörkt/inte för ljust. :)

2012-08-01 @ 20:42:53
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: marianne

Behåll du det mörkare.....

2012-08-02 @ 15:29:47
Postat av: marianne

Behåll du det mörkare.....

2012-08-02 @ 15:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback