Onsdag - 120808

2012-08-08 23:14:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag för fem år sedan var vi beräknade att bli föräldrar för första gången. Men William hade inga planer alls på att entra världen utan han stannade 16 dagar extra istället, men den som väntar på nåt gott? Annars har vi haft en mysig dag. Vi har vart på Överby och jag har köpt ett skal till min telefååån, samt skyddsplast till skärmen. Passade på att ta en fika tillsammans och handla lite granna :)
 
På kvällen här kom våran kära vän Lollo på besök :) Hon bor i Småland så vi träffas inte så ofta. Men de är lika kul varje gång vi ses :) Barnen har vart riktigt mysiga och på gott humör idag. Tom läggningen gick smidigt. Linus somnade i egen säng idag med, och denna gång tog det bara 10 min. Det går framåt får jag lova att säga. *peppar peppar* Men de vore riktigt skönt om de gjorde det nu, eftersom Jörgen snart börjar jobba igen.
 
Vilket då innebär att jag har alla läggningar själv igen. Så kan vi få in en bra rutin på det nu så skulle jag jubla av glädje. Nu har jag precis sett klart sista avsnittet av Solsidan så nu väntar jag på nästa säsong. Men nu börjar det ju snart massa bra serier igen, det bästa med hösten. Nepp.. Sova kanske skulle vara en bra ide? :)
 
 
{ 5 år sen ♥ }
 
 
{ pretty in p i n k }
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback